ریشه‌شناسی برند تدرا :

تِد ← از واژه «تدبیر» → عقلانیت، راهبرد، مشاوره، اندیشه ساختارمند

را ← اشاره به «راه»، «راهبری»، و «حرکت در مسیر مشخص»

بنابراین تِدرا = راهبرد + مسیر → «راهی با تدبیر»
یا به تعبیر دیگر: «حرکت هوشمندانه در مسیر تحول و رشد»

 فلسفه برند تِدرا (Brand Philosophy) :

تِدرا یعنی راه‌رفتن با تدبیر، ساختن با فکر، و تغییر با دانش.

تِدرا بر این باور است که هیچ تحول پایداری بدون سه عنصر اصلی امکان‌پذیر نیست:

تفکر راهبردی (Strategic Thinking)

فناوری هدفمند (Purposeful Technology)

نظام‌مندی در اقدام (Structured Action)

تِدرا آمده است تا در دنیای پرآشوب امروز، به سازمان‌ها و مدیران کمک کند مسیر رشد و پایداری را با دانایی، ابزار، و راهکارهای عملی طی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط