توسعه کسب و کار در دنیای دیجیتال: یک انتخاب یا یک ضرورت؟

توسعه کسب و کار در دنیای دیجیتال: یک انتخاب یا یک ضرورت؟

تا همین چند سال پیش، مسیر رشد و توسعه کسب و کار یک جاده‌ی نسبتاً مشخص و قابل پیش‌بینی بود. بازاریابی سنتی، افزایش تیم فروش، و افتتاح شعبه‌های جدید، ستون‌های…

ادامه مطلب

اشتهای ریسک در برابر تحمل ریسک

آنچه رهبران پروژه باید درک کنند و تمایز حیاتی که موفقیت پروژه را رقم می‌زند در دنیای پرریسک مدیریت پروژه، شناخت ریسک فقط به شناسایی خطرات احتمالی محدود نمی‌شود؛ بلکه به…

ادامه مطلب
برندسازی شخصی در لینکدین: از پروفایل تا تاثیرگذاری

برندسازی شخصی در لینکدین: از پروفایل تا تاثیرگذاری

تا چند سال پیش، بسیاری از ما به لینکدین به چشم یک رزومه آنلاین نگاه می‌کردیم؛ صفحه‌ای که فقط وقتی دنبال کار جدیدی بودیم، گرد و خاکش را می‌گرفتیم و…

ادامه مطلب
نیما رحیمی مشاور توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال

وبینار رایگان: لینکدین، ابزار توسعه فردی (ساخت یک برند شخصی پایدار و معتبر)

وبینار رایگان: لینکدین، ابزار توسعه فردی (ساخت یک برند شخصی پایدار و معتبر) بسیاری از ما اکانت و پروفایل لینکدین داریم، اما آیا واقعا از اون به عنوان یک ابزار…

ادامه مطلب

تدرا به چه معناست ؟

ریشه‌شناسی برند تدرا : تِد ← از واژه «تدبیر» → عقلانیت، راهبرد، مشاوره، اندیشه ساختارمند را ← اشاره به «راه»، «راهبری»، و «حرکت در مسیر مشخص» بنابراین تِدرا = راهبرد…

ادامه مطلب
وبینار کیمیاگری بحران: تبدیل تهدید دیجیتال به فرصت استراتژیک

وبینار کیمیاگری بحران: تبدیل تهدید دیجیتال به فرصت استراتژیک

وبینار کیمیاگری بحران: تبدیل تهدید دیجیتال به فرصت استراتژیک در دنیای دیجیتال امروز که بحران‌ها دیگر یک استثنا نیستند، بلکه بخشی از واقعیت کسب‌وکارند، وبینار کیمیاگری بحران نقشه راهی استراتژیک برای…

ادامه مطلب